Dneska mám malou zajímavost ze světa. Konkrétně z Holandska. Vědci z Maastricht University totiž zjistili, že my ženy (muži né, heč!) můžeme ovlivnit pohlaví svého dítěte více než si myslíme.
Chcete si pořídit kluka? Stačí se údajně pár měsíců před otěhotněním ládovat potravinami bohatými na sodík a draslík – banány, olivami, šunkou a uzeným lososem, chlebem, kuřecím, krevetami a pikantní rýží.
Pokud chcete holčičku, vsaďte na vápník a magnesium, radí vědci. Takže hodně jogurty, tvrdý sýr, špenát, tofu, brokolici, mandle, pomeranče a rebarboru.
Změnu jídelníčku proto podstoupila loni i Victoria Beckham a vida, má první holčičku!
Takže pokud by někdo nevěřil…zkuste to a dejte mi vědět. Popřípadě pošlete fotku mimča:-) Vaše Luc.
Pokud se vám tento článek líbí, sdílejte ho prosím na internetu s ostatními – přes FB či Twitter. Děkuji:-)
Autorem článku je Lucie van Koten
Na tomsh.cz má 7 publikovaných článků
Cestuji. Občas fotím. A často lanařím nad životem v italské Florencii. Mám ráda mafii, šťastné a veselé lidi, inspirující příběhy a kefíry. Ty v Itálii ale nevyrábějí. Můj život se točí mezi Itálií, Německem, Prahou, Plzní a rodnými Strakonicemi. Za životního partnera jsem si vybrala Holanďana, ale dosud jsem nechytla holandské móresy.
Komentářů: 1

To je přece úplná blbost, nemyslíte? Nezáleží na ženě, ale na mužských pohlavních buňkách, které buď obsahují chromozom X nebo Y. Podle toho se určuje pohlaví dítěte.